Städa garderoben!

okej, jag måste erkänna.
vårt sovrum ser ut som ett bobnedslag och då menar jag det verkligen
tänker inte ens försöka ta en bild så ni får se hur hemskt det är.
Jag har för mycket kläder. och skor insåg jag nu :P

jag har rensat ut hela min garderob, eller ja den lilla delen, den jag aldrig öppnar i princip.
Tänkte göra den mer brukbar så jag får plats med lite mer grejer.

så tänkte ni skulle få se galenskaperna! haha

Här är den delen av min garderob som jag sällan använder, mest avlastning som ni ser.
och om ni hade sett resten av mitt sovrum hade ni förstått varför jag måste måste måste städa :)


Insåg att jag har 54 par skor, 54 PAR!!  och då har jag slängt en del med!
helt galet!
skoaffär nästa?


Även om jag älskar alla mina skor insåg även jag att en del måste flytta ner i källaren
tills vi köper ett hus, då får dom komma upp och leka igen!
fatta att jag skulle kunna ha olika skor varje dag i 54 dagar! haha



Återkommer emd efterbilder när jag städat klart :)
har bara fika paus nu!

Kommentarer
Postat av: Emma P

Eller ett nytt par i en vecka i ett helt år... Imponerande många skor helt klart:) Min garderob är med ett slagfält, har bara en garderob och en byrå, så måste hänga av lite kläder hos mina föräldrar. Snart dags att byta sommarkläderna mot höst/vinter:)

2009-09-06 @ 15:48:04
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Stephy

Svar: Emma P! helt galet! älskar att ha en massa skor :)

2009-09-07 @ 18:51:43
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin