Red velvet cupcakes!

Bakade red velvet cupcakes igår med rosa creamchees glasyr!
Blev faktiskt helt okej!
Dock ska jag testa med en annan glasyr igår då jag tycker eftersmaken är alldeles för mycket "ost"

Känner mig trött och seg idag, tror det är en förkylning på G!

Saknar min älskade Tess med, har inte sett henne på en och en halv vecka! vilket är mycket för oss!
Så förhoppningsvis ses vi en sväng imorgon *hoppas*


Det är konstigt hur jag kan förstå så snabbt, utan att du ens behöver spell it out.

man är aldrig anonym, det förstod jag för några dagar sedan....

Tittade lite på Top Modell 12 idag! Älskar det programmet då man får så bra inspiration!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin