NYX läppstift swatches!

Jag fick hem ett efterlängtat paket idag från Cherry Culture 
Köpte 14 stycken läppstift från NYX, jag är själv ingen läppstift tjej och tycker därför det är kul att köpa lite udda färger men även några vanliga man kan ha till vardags för små pengar! 
Dom kostar nämligen 1,75 dollar styck! totalt betalade jag 38 dollar för hela paketet och då smög det även med en stift ögonskugga 
som hittat med andra ord!

Här får ni swatches så ni får se hur finingarna ser ut

Från vänster
Helio som är super silvrigt, Golden Luster är guld guld guld!

 


Dom bruna
Här ångrar jag dock två av köpen men men
Från vänster Poseidon (denna gillar jag), Scylla, Sierra



Dom mörka och röda

Från vänster: Almost Black, Pandora, Black Cherry, Chaos (verkligen hallon rött)


De koralliga och rosa
Från vänster: Sunflower, Indian Pink, Iris (favorit!!), Strawberry milk, Athena



Visst är dom fina?? :)

Kommentarer
Postat av: Sanna Wiberg

shit pommfritt vad det hallonröda längst till höger va snyggt! vill me ha!

2009-09-15 @ 22:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin