Mornin´ Dear!

Idag fick Brite Bird pigmenten komma fram och leka igen!
Jag är verkligen förtjust i dom, bra pris, bra hållbarhet och riktigt fina färger!

Jag ville även testa ett av mina nya NYX läppstift och det blev Iris som fick åka på!
Dock är det väääldigt skirt på läpparna men jag gillar det!
Ingen risk för att se översminkad ut ;)

Jag har använt:
Ögon
Brite Bird pigment - Mornin´ Dear - hela locket, guldig ton
Brite Bird pigment - Rock´n´rolla - globlinjen yttre V mörk lila, under ögat blandat med vatten
Brite Bird pigment - Doesn't make any sence- längst fram i innre v, lappar över rock´n´rolla
MUS Muffin Highlighter

Läppar
NYX iris












Kommentarer
Postat av: Sminkan

Vad fin du är i de färgerna!

2009-09-16 @ 21:01:32
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Stephy

Svar: sminkan! tack så mycket! :D

2009-09-17 @ 09:17:58
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin