Fest i bilder

Blev ett jäkla röjj igår!
Hade riktigt skoj och till och med lips kom fram och i princip alla var med och sjöng för kung och fosterland!

här kommer lite bilder

Angelica slängde sig på spikmattan direkt!


Men behövde dock hjälp upp av sin syster Alle! haha


Lips och brownies!


Damla och Malin


Philip och tess, haha kolla Tolga och Biina i bakgrunden!


Biina käkar brownies


Snyggingarna!


Sedan påbörjades den obligatoriska "fotas med Stephy" studen
Jag och Jennie


Jag och Damla


Malin och jag


babe och jag


Tjejerna sjunger Lips


haha kolla Johanna


Elina bled rund under fötterna


Johanna rockade loss

Kommentarer
Postat av: Emma P

Ser ut att ha varit en toppenfest...

2009-09-20 @ 19:27:30
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin