This is it - WOW!!!




Jag måste verkligen börja med att skriva WOW!!!!!!
Filmen var sååå mycket bättre än jag trodde, och vilken känsla i biosalongen, folk apploderade, busvislade, sjöng med i varje låt och det var näsan som att vara på konsert, om man bortser från faktumet att mannen på skärmen är död.
Han kan aldrig få se hur mycket fans han hade.
Hur mycket han berörde oss, hur många människor som ville se honom uppträda en sista gång.

Jag är så imponerad av att människor i alla åldrar var där, klädda i MJ tshirtar eller vita glittriga handskar.
Åldern var spridd från 6 år till minst 60 år, de flesta fällde en tår.
Vissa grät hejdlöst.
Men en sak var gemensam för hela bio salongen
ALLA var helt fachinerade av att denna smala smala människa hade så mycket energi och livsglädje.
Hur OTROLIGT ödmjuk han var.

När han "klagade" på något, exempelvis på att behöva ha hörselsnäckor, bad han om ursäkt i nästa andetag, viljan att vara alla till lags och inte vara divig var så otroligt stark och sken verkligen igenom.

Vilken fantastisk sångare han är, han sjöng live under alltihopa och ibland lyser hans tillstånd igenom, man ser att han inte är sitt forna jag.
Men, dom som tror att hans röst inte fanns kvar, kan tänka om, Jisses vilken röst han har!

Oavsett vad folk tycker om honom, se filmen, man får en helt annan bild.
Jag visste redan att han är fantastisk, men hade ingen aning om att han var så otroligt fantastisk som han är.
För mig kommer det aldrig bli att han var något, han kommer alltid alltid alltid vara här och nu.

För den själen, den fina människan som värnade om andra människor, om naturen, om djuren och att alla skulle älska varandra, han kommer aldrig dö.

Så även om jag älskade honom innan så måste jag säga
This is NOT is Michael, du kommer leva vidare för alltid.

Jag avslutar med en uppmaning om att ni ska se filmen för den var fantastisk och även med MJ's egna ord fast vänt till honom:

Heal the worl, WE love YOU Michael Jackson


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

tycker du verkar vara en riktigt duktig frisör!!

Jag är själv utbildad och skulle vilja höra med dig om du kan ge mig nåt tips på en bra blandning, toning som man kan lägga i ett blondt hår som slingor, som liknar den sk "råttfärgen"? har använt wellas tips på 7/75 , 8/71, 9/16 , 7/89 , men tycker inte att den blir som jag vill ha den.



Vore väldigt tacksam om du hade möjlighet och tid att svara på min fråga:)



Mvh/ Marie Eriksson

2009-10-31 @ 21:50:16
Postat av: Elina

Vill med se den =)

2009-11-01 @ 12:16:29
URL: http://elinam.blogg.se/
Postat av: jusefiin

hej, först o främst grattis till huset verkligen jätte kul :) o för de andra så tänkte jag fråga dig lite om när du startade upp med egen stol o så. käänns som man inte vet ett dugg just nu.. har fått hyrstol i malmö, men alla frisörerna sköter sig sj, bara stolen som ingår så man får ju köpa in en himla massa, allt från produkter till handukar. vet ju knappt hur man får tag på saker ens om man skall beställa el åka o köpa direkt i wella shoppen tex, så därav tänkte jag höra med dig hur du gick till väga?. KRam

2009-11-02 @ 18:30:30
URL: http://jusefiinsvahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin