Tävling hos Lipglossbitch!


bild lånad av Lipglossbitch!

Det är Lipglossbitch som håller i tävligen och alla kan vara med och tävla, gå in på hennes sida och kika!

HUR härligt är inte detta?
En sminktävling där man kan vinna skuggor som är inspirerande av några av mina favoritbloggar!
Klart jag vill vara med och tävla om dom!

Sanna på Britebird gör helt fantastiska ögonskuggor och en del kanske kommer ihåg min sminkning Stephy loves britebird?
Ni som varit med ett tag här i bloggen vet hur mycket jag gillar Sannas skuggor, dom är verkligen väl pigmenterade och ger super snygga resultat!
Nu har hon alltså skapat en bloggkollektion som innehåller fyra skuggor!

Om jag hade fått skapa en helt egen skugga skulle den helt klart vara blå, det är min absoluta favoritfärg när det gäller skuggor.
Den skulle vara en kall blå saffir med silver reflexer och glitter,med en ordentligt metallisk finish!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin