Brite bird skuggor!

Idag fick jag hem mitt efterlängtade paket med nio stycken Brite bird skuggor!
Tidigare har jag mest testat pigmenten så det ska bli spännande att testa dom pressade skuggorna med!
Är hundra procent säker på att jag blir kanon nöjd!

här får ni lite bilder på skuggorna och om ni med är sugna klicka HÄR

Alla skuggorna tillsammans!


Från vänster
Parad-Ice, Fudgey, Chromed in between


Från vänster
Green Beauty Queen, Hours, Color me crazy!


Från vänster:
A litte birdy told me, Hotool, It's actually cerulean


Några önskemål för en sminkning med en viss combo ni vill se? :)

Kommentarer
Postat av: Marie

A Little Birdy tillsammans med Color Me Crazy! Och Parad-Ice som highlighter!

2009-11-19 @ 00:00:37
URL: http://fizzivy.blogspot.com
Postat av: sminkan

Åh, vad många fina! Jag vill se den mörkaste blå och den lila!!!

2009-11-19 @ 18:32:12
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin