fröken frisör fick ett infall!

haha jag får konstiga infall ibland!
men faktum är att jag läste i Glamour idag en sak som jag absolut håller med om, och det är att en frisyr kan kännas helt ny om man klipper en lugg.
Prinsen hade dock inte en aning om mina motiv när jag bad om skjuts till salongen för att hämta hem min sax och även locktången tills imorgon när flickorna ska bli fina.
sedan smet jag in på toaletten och klippte mig en lugg! :)
faktum är att jag alltid brukar ha en rak lugg, det är sista året som den blivit sne. så nu fick den bli rak igen!
tänkte att mitt ansikte kunde se lite smalare ut och så kan man puffa upp lockarna galet mycket mer vilket är nice :)

så tjejer.
även om ni inte vågar ändra frisyr drastiskt och klippa av allt er hår så är det ändå kul att satsa på lite nytt, klipp en snygg lugg eller prova något så enkelt som att byta bena eller styla håret i lockar isätllet för rakt eller vise versa beroende på vad ni brukar ha!
så vips kommer håret kännas nytt igen!

så här ser jag ut nu :) som en liten flicka typ! kanske kan bota min ålders nojja?? :)






Kommentarer
Postat av: Elina

Skit fint =)

2009-05-09 @ 16:53:15
URL: http://elinam.blogg.se/
Postat av: Emma P

Luggen blev kanonfin! Den klär dig... Åh vad jag blir sugen på att klippa mig när jag läste detta. Tur att jag har tid på torsdag!

2009-05-10 @ 17:07:01
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin