Blir tokig!

går knappt att ladda upp mina inlägg! suuuck och jag som har MASSOR av bilder från festen igår.
ska göra mitt bästa dock så får vi se hur många jag orkar lägga upp!
hehe!

lördagen var minst sagt händelserik! så jag summerar med lite korta meningar! haha
fyllekajjor i bilen, sjunger med i musiken, kissar i buskar, sjunger 17 år i staden, bröst flashar, bh:ar flyger, emme ramlar över tess och ligger och skrattar i evighet, toaköer, borttappade mobiler, borttappade skor, tess ramlar ner från handfatet på Preem, toalett fotografering, stoppade av polisen, böter, högklackade skor, Harrys, hemgång

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR STÖRRE BILDER!

             
 


Kommentarer
Postat av: Emme

Åh, tack fina du för det inlägget!

Måste även säga tack till dig för att du summerade kvällen. Det som innan kändes så svart har nu börjat bli minnesluckor. Att jag har blåmärken överallt har även det fått sin förklaring. Men stoppade av polisen?

Vart var jag då?

2009-05-10 @ 22:25:19
URL: http://ropenskallar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin