tjejkväll igår :)

Igår körde Tess och jag en tjejkväll, gjorde lite middag ihop åt lite godis och kollade på Twilight!
haha Tess är värre än mig, inte lika besatt av storyn men galet mer besatt av Edward! haha

riktigt nice att umgås med min enda vän som är galnare än jag, tycker det är sjukt trevligt

idag kommer min syster och hennes kille ner och hälsar på. helt otippat.
men syrran har fått för dig att vara en syster och anstränger sig extremt mycket måste jag säga hon ringer mig minst en gång i veckan! vilket är otroligt för att vara vi.

nej nu ska jag till jobbet


förlåt att min blogg suger mer än vanligt nu för tiden ;)

Kommentarer
Postat av: Tess

sorry att jag aldrig kom upp igår. men jag fick tid för mej själv, och den tiden ägnade jag åt att läsa haha.

2009-03-25 @ 15:25:30
URL: http://dunetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin