självbelåten

jag är lite självbelåten över hur många jag lyckats dra över till den mörka sidan.
alltså Twilight besattheten =) har läst alla böckerna två gånger nu, och börjar läsa om den sista boken en gång till.
är inte redo att slita mig.

jag och tess insåg att vi nog fan är soulmates, tänkter så lika att det är läskigt.
haha
Jag är så sjukt glad över att ha Tess tillbaka i stan.
dom där små studerna  betyder så mkt, hade glömt hur viktigt det var med en riktigt tjejkompis att umgås med så otvingat.
ta en cigg, käka lunch, glo på Twilight (HAHA) någon som tänker så lika som jag.
förutom att Tess är en jävla galenpanna, tusen gånger galnare än jag. men det är fan bara roligt.
slutar aldig förvånas över saker som den människan tänker!

I helgen blir det ANTAGLIGEN karlskrona på lördag, för fest med brudarna, hade varit nice att använda min nya klänning med :P
och snart blir det en foto session med tess. vi har en bra plan, och den kommer bli så sjukt bra!

Kommentarer
Postat av: Tess

vi har en ny medlem i vår "sekt" nämligen Bina :D

2009-03-27 @ 01:55:16
URL: http://dunetess.blogg.se/
Postat av: Elina

Åhh, va roligt OM du kommer =) Då blir det genast ännu bättre fest!!!

2009-03-27 @ 18:31:01
URL: http://elinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin