MAC MAC MAC MAC MAC I LOVE MAC!! <3

Helt lycklig är jag!
Sanna pärlan var och shoppade åt mig i sthlm på MAC,
så jag fick detta underbara paketet med 8 nya godbitar!

TACK TACK TACK SANNA DU ÄR EN PÄRLA! :)

Shadestick Beige-ing, brushed metal x Verdigris och forged rose, läppstiften girl about town, MSF blonde,, skuggorna knight, sunset B och Henna



Testade mitt nya läppstift lite snabbt, ser dock kladdigt ut sorry, men super fin färg!

sanna valde nyansen helt själv! eller egentligen valde hon i princip allt till mig, jag valde msf blonde, henna och shadesticket beig-ing, resten fixade sanna!


gjorde lite såna där prover på handen med med skuggorna!
dom är ljuvliga allihopa! :)


beig-ing hösgt upp till vänster
sedan, brushed metal x Verdigris och forged rose,
skuggorna henna, knight, sunset B

Kommentarer
Postat av: Purity

Är så glad att du blev nöjd med mina val! =D

2009-03-05 @ 21:32:59
URL: http://purity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin