26/3

Idag tog jag mig lite sovmorgon efter tre veckor av ingen sovmorgon alls! så skönt!
jobbade som en dåre igår, min käre syster och hennes johan har varit nere på besök bara två dagar och igår ville båda bli klippta och färgade. plus att min älskade Elina skulle fixa håret, så jag körde alla tre samtidigt!
funkade bättre än vad jag trodde det skulle göra faktiskt! kan säga att jag jobbade konstant i fyra timmar utan ens en liten paus.
det kändes igår kväll.
vad sjukt trött!


nej nu får ni se dagens sminkning med!

har använt Winter again, Valhalla och Dark Magic från http://www.fyrinnae.com/
pennor Yeyo och Electric från Urban Decay




Kommentarer
Postat av: Elina

Håret är jätte fint =) som vanligt när du fixar det ;) mamma tyckte att detta va den snyggaste blonda färg jag haft, att det klädde mig =) <3

2009-03-26 @ 20:01:09
URL: http://elinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin