sorry!

jag vet att min blogg verkligen suger för tillfället.
men jag har semester
så jag njuter av min ledighet,
har inte fotat något alls och sminkningarna har varit ganska tråkiga,
men när jag är hemma igen så får ni se en massa roliga sminkningar igen med alla fina skuggor som inhandlades igår!

idag har dagen varit super lugn, myst med kärleken framför tv:n och sedan hem till syrran och ätit middag.
Linda och Timba kom en sväng och hängde, sedan var det dags att dra sig hemåt.

så nu sitter jag här framför min minilaptop som jag är grymt förälskad i!

imorgon blir även den en lugn dag, ska äta middag med syster och svägerskan,
på torsdag ska vi dra en sväng i stan igen.
glömde vissa saker när jag shoppade loss i måndags och ska förbi lagerhaus en sväng för dom har så mycket roliga grejer!

samt gamla stan ska få ett litet besök! finns inget bättre än gamla stan på sommaren :)
helt sjukt hur mycket som har förändrats i stockholm på dom fem åren som gått sedan jag flyttat.
tycker dom bygger om över allt!


nej nu ska jag glida ner i soffan med hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu har jag iallafall ringt och beställt tid! :) Jag vill ju ljusa upp det, så jag antar slingor som du sa. Min hårfärg är katastrof så jag hoppas du får någorlunda ordning på det!

2009-06-17 @ 08:36:11
URL: http://misscheeky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin