Solar bits Swatches!

var tvungen att göra Swatches på mina Solar bits då ni får se hur fina dom är!
Solar bits är som små små hmm korn kan man säga, som när man applicerar dom så blir dom nästan som ett pigment, jag har applicerat dom med fingret utan primer,
dom vill gärna "resa" sig lite från huden och bli lite fjälliga om man inte använder en primer som "klistrar" fast kornen.
jag gillar dock i detta fallet fjäll effekten samt att det trillar lätt ner lite "glitter" under ögat som jag oxå kan stå ut med för det ser fräscht ut!  vill man unvika det så är det ju bara borsta bort eller lägga löspuder under ögat innan :)

från vänster
Scatterrays, Bronzescape, Impassioned

kallt ljus (med blixt)


varmt ljus utan blixt



helt underbara va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin