Snart dags att bege sig hem!

suck en vecka går alldeles för fort.
redan dags att åka hem och snart börja jobba igen
tur att mitt jobb är roligt så då är det inte lika illa, men jag hade helst velat ha en vecka semester till :)
miiinst

idag har jag verkligen legat på latsidan.
sminkade mig lite snabbt med foundation, solarbits, ögonpenna, mascara och rouge, allt från MAC (utan mascaran som är Lancome)
har dock inga bilder, men körde en fräsch bronsig look helt enkelt.

har ätit middag med päronen och nu ska vi köra hem snart (hoppas jag) så fort tolga kommer med bilen som dom hållt på och fixa med hela veckan!
så vi får hoppas den funkar bättre än på vägen upp!

så från och med måndag kommer min blogg likna sig själv mer igen med sminkbilder och allt!!! :)


ses i blekinge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin