sminket som fick följa med hem!

så jag har även passat på att fota allt smink jag köpte.
dock missade jag en pensel som även den fick följa med hem, men men allt annat är på plats!
oj just det glömde lösögonfransarna med! haha men men

en bild på allt, både MUS & MAC

det som inte står med här under men som är med på bild är skuggan i pro pan, Gesso från MAC, Pro Paletten från MAC samt shadow insurance från Too faced.


två skuggor samt ett beaty powder från  A Rose Romance

skuggorna är E tu Bouquet? samt Silverthorn. pudret är Summer rose



style warrior skuggorna Vibrant Grape, Bright Future, Tempting
solar bits Bronzespace, Scatterrays, Impassioned
kom på nu att dazzleglasset inte hörde hit men färgen är i alla fall Utterly Posh



Prep+Prime skin, foundation, Lustre drops pink rebell (som egentligen tillhörde style warrior kollektionen)



fick en gratis skugga och ett gratis glans för att jag shoppade loss som en dåre :)
skuggan är A little folie och glanset är 3D glass färgen Backlit
fick även lite prover på foundations :)



från MUS köpte jag på rea, Läppstiftet Cinema, Rouget Baileys, skuggorna Crystal Queen (mörkblå) samt Across (ljusblå)
ordinarie pris var High Tech Lighter färgen Saturn, glittret nova samt glitter eyeliners Holliday

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh gud så mkt härligt!!!

2009-06-21 @ 20:53:07
Postat av: Stephy

svar; anonym! ja man blir helt galen när det finns så mkt fina saker man kan köpa så jag went crazy och shoppade loss totalt! :)

2009-06-21 @ 22:03:34
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin