en shoppingsväng idag igen!

jag kunde inte hålla mig så vi åkte in till stan idag igen och shoppade lite till :)
jag köpte lite mer MAC smink, får visa upp allt sen när jag kommer hem, det är ju en del nu! :)

jag är tillbaka i Karlshamn på lördag eller söndag! beror på hur det går med att få ihop vår bil igen.
den är nämligen isär plockad nu eftersom den behövdes lagas :) så bror jobbar hårt på den :)

imorgon blir det midsommarfirade hemma hos elsa med massa vin och nubbar, och vi ska även försöka få ihop lite lekar. får väl se hur det går med det! haha

ska dock bli extremt skönt att komma hem!

Kommentarer
Postat av: Emma P

Åh, sweet med lite macshopping! klar att du ska passa på när du kan!

2009-06-18 @ 23:07:26
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin