varföööörrrrrr??

ibland vill jag bara ge mig själv en spark där bak!!
varför varför äter jag curryröra när jag vet att jag ABSOLUT inte tål det! *suck*

men men förhoppningsvis kickar medicinen in innan vi beger oss till fotograferings platsen! haha

snart kommer Tess och då ska vi slänga på en massa smink och mängder med löshår som jag rotat fram här hemma, hade tydligen en hel låda! se på den ja!

ser fram emot att få se bilderna från i lördags med som är tagna med en riktig fotogograf! Sandra Westman som är galet duktig både framför och bakom kameran!

Tolga jobbar sent idag, men finingen har lämnat fläskfilé i kylen till mig så jag får fin fin middag idag! :D


nej nu ska jag göra mig klar!

höres later

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du får en bra dag :)

2009-07-28 @ 12:49:30
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin