tråkig blogg

min blogg dör verkligen på helgerna
men det är mest för att jag inte har så mycket att visa upp.
inga sminkningar eller så :)

mår inte alls bra idag heller. har varit dålig hela dagen, suck!
men hoppas det går över till imorgon eller åtminstone tills på måndag när jobbet kallar igen!

nu ska jag slänga mig i soffan och läsa vidare om "Damernas Dektektivbyrå" som är en riktigt bra bokserie!!
man blir sugen på att åka till Afrika

Prinsen har somnat i soffan, eller ja han har sovit i en och en halv timme nu så får se om jag får liv i honom
mörkläggningsgardinen i sovrummet har kraschat i golvet så det kommer nog inte bli någon sovmorgon imorgon eftersom solen går upp mot vårt sovrumsfönster.

jag har ständig huvudvärk, vet inte vad det beror på?
blir tokig!

gnälligt inlägg detta sorry! haha

Min prins är det finaste som går i ett par skor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin