effektiv dag!

Idag känns det som jag har hunnit med en hel del
sov dock inte så länge, så klart, jag är ju ledig och då sover jag alltid dåligt :(
Sanna kom över vid tre tiden och vi började depotta alla mina 38  (var det väl?)MAC ögonskuggor ner i paletter.
jävlar vad bra det blev!
Sanna är en pärla! hon fixade mest måste jag säga och hon färgkordinerade även mina tre paletter!
hur skönt som helst att ha allting efter färg så man ser vad man har!

ska försöka få tag på FACE paletter med så jag kan depotta Make up store skuggorna med! såååå mycket bättre att ha dom i palett med tanke på att jag ofta sminkar andra och man har bättre koll!

sedan kom även Biina och Tess en sväng och umgicks med oss.
sedan lagade Sanna och jag mat tillsammans och käkade middag!

det är verkligen super tråkigt att Sanna flyttar tillbaka till stockholm imorgon.
men vi kommer ses ändå babe!!
Så här fina är mina paletter nu! Tre stycken nästan fulla paletter! saknas bara tre skuggor! och det kommer det utan tvekan att fyllas på med :)
plus att jag har två tomma paletter till! så nu ska jag satsa på att köpa pro pans så mycket jag kan isätllet för dom som sitter i potten!
tack Sanna för ett super jobb! GULD värt med din hjälp!


Sanna kelar med Bullen som ligger muff mot muff med Tess! hahaha kolla Tess min!


Bullen trivdes! :)




sov gott folket

Kommentarer
Postat av: tess

Du kunde inte valt en snyggare bild på mej? haha

2009-07-09 @ 14:44:01
Postat av: Stephy

Svar: Tess! haha det är ju det som är poängen! :)))

2009-07-09 @ 18:02:48
URL: http://stylebystephy.blogg.se/
Postat av: Emma P

Haha, det ser asmysigt ut, tycker Tess är söt!

2009-07-11 @ 06:35:47
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin