Budget fynd!

Jag provar ju allt möjligt smink, inte bara dyra grejer som MAC och Make Up Store.
även om mina flesta favoriter finns inom dyrare märken så  hittar jag ibland några guldkorn bland billigare märken
Exempelvis NYX har kanon fina glitter eyeliners och läppstift för runt 2 dollar!

Dock är dagens budget fynd från H&M!
Dagens sminkning är gjord med deras ursöta palett Lovely Eyes, som har en liten bild på Hello Kitty på framsidan!
skuggorna glider på fint och är rikligt pigmenterade! i alla fall dom bruna som jag provade! går även lätt att blenda!

Jag testade till och med skummapplikatorn och skuggorna funkar super med den!



Paletten kostar YNKA 49, 50 KR hos H&M och den är VÄL värd pengarna!

Jag har använt den mörkaste bruna, den bornsiga och den beiga bredvid, ja dom som är precis under Hello Kitty :)





Under ögat la jag även lite av H&M's Eye Pen i färgen Dark Purple!
Tyvärr verkar den vara slutsåld på hemsidan men finns med all säkerhet i butik!
för dom är verkligen GRYMMA!
finns dock fyra andra färger kvar!
SÅ sjukt lätta att använda och är riktigt krämiga och både färg och glitter sitter  och syns!
Jag har swatchat dom två färgerna som jag köpte så ni får se hur fina dom är!

jag ska utan tvekan köpa de andra färgerna med!
29 kr styck kostar dom! Sjukt billigt för en så pass bra produkt!


Med blixt i dagsljus


Utan blixt i dagsljus!

Kommentarer
Postat av: Josephine- Makeuponista

Fynd! Paletten har jag spanat på med, blir nog ett köp =)

2009-07-30 @ 17:54:02
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: sminkan

Fina skuggor till dina ögon!

2009-07-31 @ 01:00:16
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Stephy

Svar: Josephine! ja paletten är ljuvlig! men måste säga att ögonpennorna är det största fyndet! :)



Sminkan! tack så jätte mycket! :D

2009-07-31 @ 01:16:19
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin