vilka är ni?

jag funderar alltid på vilka det är som läser min blogg.
eftersom jag inte gör någon "reklam" för den någon annan stans så undrar jag hur folk hittar till den?

så come on people, berätta vilka ni är :)

I övrigt har min dag varit helt lugn och fin, har sorterat allt smink och satt i byrålådor istället för min silverväska där allt var innan, nu får vi se om jag ångrar mitt beslut om ett tag :P men nej det tror jag inte.
helt sjukt hur mkt smink jag samlat på mig, ändå finns det mer, myyyycket mer jag vill ha!
haha
shoppaholic, makeuphollic, kalla mig vad ni vill ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hittade din blogg genom thereses blogg och så är jag från olofström och vet vilken din sambo är=)

2009-01-04 @ 22:46:52
URL: http://leanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin