tjolahop tjolahej!

hela kvällen har spenderats med erica, sånt man ska göra när pojkvännen är iväg och MYCKET mer tid finns för vänner!
imorgon blir det fest
eller ja började med två pers nu blir vi nog några stycken,
jag har sån tur som har så många vänner som gillar att supa och festa, eftersom jag aldrig festar :P
har valt ut skuggorna för partyt imorgon, blir sminkning redan på morgonen och sen får jag köra touch ups när jag kommer hem, eller vem vet kanske sminkar om?
ska hämta ut linserna imorgon så jag slipper dölja sminket bakom glasögonen känns sjukt onödigt.

saknar verkligen prinsen,
känns helt sjukt tomt utan honom, fördelarna med att vara själv (typ välja själv vilken kanal på tv, vilken middag osv) känns idiotiskt små i jämförelse med fördelarna att ha honom hemma.
helt sjukt hur man efter 4 ½ år kan sakna någon som en kärlekskrank tonåring.

nej nu ska jag lägga mig i vår kalla säng.

godnatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin