husfru

Jag skulle nog vara jordens sämsta husfru har jag kommit fram till.
eller ja, jag skulle kunna vara en rik husfru som hade alla bekvämligheter som finns, med ett fett konto och bara shoppa shoppa shoppa.
men livet måste bli tråkigt förr eller senare då med?

jag skulle därimot suga som en "vanlig" husfru.
jag hatar verkligen att diska, städa, plocka undan.
ja allt sånt.
låter som en bortskämt snorunge.
men faktum är att jag verkligen inte gillar att göra såna saker.

har dock tvingat mig själv till att diska idag, ska sortera tvätten och laga mat. slänga mig i duschen och lukta gott.
för ibland måste till och med jag
vara en bra husfru.

"You will never win the race when you walk in someones footsteps"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin