gaaaaaaaaaaah

Blir så trött på folk ibland.
är det verkligen så svårt att fatta enkla små saker?

och vad är mitt problem?
sover på soffan varje kväll.
helt död idag med när jag kom hem
så blev sen middag.

men men.

har fortfarande inte tagit kort på julklappen jag fick av tess. men det är en smink låda/målarbok, så man sminkar bilder på "dockor" som finns i, riktigt skoj faktiskt :) haha typ en sån grej för barn men som passar mig så bra, och sen fick jag glitter tatueringar med, om jag nu skulle vilja blinga till det lite extra! :P

har verkligen blivit galen i sorbé. sorbé sorbé. allt jag kan tänka på  :P
så sjukt gott
Hallon sorbé och lime sorbé är nog favoriterna :P

testade en ny smink produkt idag, Smashbox kräm som gör att man inte blir glansig i ansiktet. helt sjukt bra,
jag brukar bli super glansig på näsan och pannan (not fresh) och blir överlycklig när jag hittar produkter som funkar!

veckans favoritsida är helt klart: www.eleven.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin