dålig blogg dag

jisses vilken dålig blogg dag jag haft idag.
fixade jennies hår idag och fick det riktigt fint, vitt och snyggt! :)
provade dom nya färgerna från wella men en annorlunda blandning än tidigare då jag tyckte den slog i rosa för mycket innan.
men idag blev den perfa!
sedan blev det en lång lunch på briggen med snygg jennie.
fick även fin besök av tess en snabbis det uppskattas ;)

imorgon kommer min kära far hem från Peru, ska bli nice sen när dom kommer om två veckor så jag kan få alla grejor pappa köpt till mig! yey!
då påbörjar jag tillverkningen av mina hårband igen :) får se vad han kommer med först dock :P

nej nu ska jag krypa ner i soffan och kärleka mig med min prins!

sov gott folket!

Kommentarer
Postat av: Loooo

Har du sett The City på mtv? Godnatt :)

2009-01-23 @ 23:51:35
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin