Två födelsedagar och ett dödsfall.

Mycket som har hänt trots att det fortfarande är förmiddag.

Tess fyller år! Grattis min böna! hoppas du får en underbar dag!

även min pappa fyller år. redan 55, jisses tiden springer förbi en. Feliz cumpleaños Papi!  nu är det fem år sedan jag var i Peru sist, känns sjukt tråkigt. måste börja spara pengar och ta mig dit SNART!

och sedan har det hänt en tråkig sak med. Elsas pappa har gått bort. så vila i frid.


till något helt annat. blev nöjd med dages make faktiskt :)
använde bara tre skuggor!
Mac pigment Platinum, silvret
Make up store cybershadow crow mörka skuggan
Urban decay polyester bride highlight under brynet
och sist men inte minst ögonpennan Mac, minted. helt sjukt fin färg :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin