Tolgas färgval! :)

Idag stutsade jag upp ur sängen redan innan klockan ringde, så känner mig inte ett dugg stressad vilket är super skönt.
annars stressar jag hela mornarna trots att jag går upp 2 timmar innan jobbet.
jag gillar att ha god tid på mig :P

Idag är det fullt upp igen, kul att många vill bli fixade :)
nej nu ska jag äta frukost så har man det gjort med

Haha idag fick Tolga välja vilka färger han tyckte jag skulle ha, blev så klart gult, rött och grönt.
här är resultatet!
och ja jag ska jobba i dessa fina färger :P



Kommentarer
Postat av: Emma

Ah vad läckert! Ska jag på reggaefestival till sommaren så är ju detta självklara färgvalet.. :D Grymt!

2009-02-12 @ 09:58:38
URL: http://missnielsen.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hej !



Jag har en fråga när det gäller ögonskuggor.

Jag har jätte dåliga ögonskuggor hemma, men det är mest för jag använder inte så mycket ögonskugga.

Men när jag väl använder det så tar det bara en timme så är ögonskuggan borta. Den fäster liksom inte. Har du nått bra förslag på nått bra märke som håller mer än en timme ?



Ha det bra !

/ Isabelle

2009-02-12 @ 12:39:28
URL: http://isssabellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin