lite smink shopping på lindex! :)

Shoppade loss lite på lindex eftersom det var 30 % på ett helt köp.
så blev strumpor och lite smink!
och även ett galet fint nagellack från Viva La diva,

Mineral foundation och två Color Definer färgerna Aquatic Green och Violine Sublime från Maybelline, köpte även en skugga på rean duon Amethyst för 25 kr!
från viva la diva köpte jag två duo pennor som jag tycker är super som bas! dessutom kostar dom inte mer än 55 kr och då får man två nyanser i en penna färgerna Brown Sugar och Silver fox
sist med inte minst så köpte jag även Paletten Blooming spring från IsaDora, super fina sommriga färger, och paletter är så bra när man ska iväg osv!



såhär fint är nagellacket på!
jag är lite kär i det faktiskt!
nummer 76 från Viva La diva, finns på exempelvis lindex kostar 55 pix! precis lagom! :)


Kommentarer
Postat av: Sminkan

Jag gillar också det nagellacket!

2009-02-28 @ 11:20:22
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: stephy

sminkan: ja det är kanon fint! :)

2009-02-28 @ 14:33:06
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin