Lime crime makeup :)

Igår var en riktigt dålig blogg dag, jag sög!
I'm sorry!
men kom hem super sent igår, var nog hemma halv åtta, sprang upp och ner i tvättstugan och tvättade handdukarna till salongen eftersom vi inte har en enda kvar! :P
hade massor att göra igår och samma idag!
men lite välförtjänt sovmorgon fick jag :)

Idag fick jag för mig att jag skulle göra en rolig make med mycket färg!
och självklart använda mig av lime crime makeup, tycker dom inte kommit till sin rätt ännu! plus att dom legat i lådan nu ett tag.
så här många skuggor har jag inte använt på evigheter kan jag säga!

har använt mig av :
Primer till ögonlocken: Urban Decay Primer potion
skuggor: Mac shadestick Corn, Lime crime makeup Lime criminal, lime crime makeup circus girl, Mac skugga Plumage, Urban decay skuggan Sin, eye liner från urban decay Electric och Zero, samt lime crime glitter Elixir.




ha en super dag :)

Kommentarer
Postat av: merlyn

oh,tjusigt :D kram

2009-02-03 @ 11:47:37
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: Linda H - En make up artist

attans att jag missade din tävling!

2009-02-03 @ 13:41:33
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin