ingen sminkning idag :(

har haft fullt upp idag, först Ikea en sväng med darling och sedan till hans föräldrar.
vidare till salongen och fixade upp nyinköpta saker :)
så nu sitter äntligen förstoringarna på väggen :)
sminkade mig lite snabbt imorse totalt odramatiskt och enkelt. tog ingen bild så bjuder på en gammal sminkning sedan tidigare.
ni får nöja er med den ;)

imorgon är det fullt upp igen, jobba jobba jobba, sen är det bannemig helg igen!
woha!
fan måste skärpa mig och komma igång med min träning och rutiner. är så sjukt dålig på det.

Förresten, TV:n har lagt av, eller ja boxen.
INTE EN ENDASTE KANAL FUNGERAR!!!
WTF!!!

suuuck!


Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Svar: Hehe hittade på nu varför så många hittade till mig. Hade skrivit gåsar i ett inlägg istället för gäss och någon som heter Näthataren länkade mig hahahahahaa :D tydligen var det enormt kul haha.



Är du också makeupartist?? :))

2009-02-04 @ 22:24:35
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin