grönt är skönt!

Fick önskemål om att se gröna sminkningar så jag gjorde två olika sminkningar, samma skuggor fast med olika underlag.
jag älskar grönt, detta var dom första skuggorna jag någonsin köpte från MAC dom är kärlek :)
skuggor på båda ögonen:
Juxe, Swimming och Humid
på höget ögat (sett rakt framifrån) la jag shadesticket corn även det från MAC som bas för att ta fram guldet i Juxe. har man en kräm skugga med riktigt mycket guld/gult så får man fram massa fint guld i Juxe! den kan nästan bli lite neonig med rätt bas!
på vänsterögat, (sett rakt fram ifrån) la jag bara Urban Decay Primer Potion som bas :) så skuggorna ser liiiite olika ut trots samma skugga :)

OBS TORKADE BARA BORT DEN GAMLA MAKEN OCH LA NY PÅ, SÅ DÄRFÖR ÄR DET KLADDIGT :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin