börjar gå uppåt!

känns som folk hittar tillbaka till bloggen!
roligt! :)
jag vet att jag har sugit på att skriva bra saker på sistone
men känner mig helt slut. i skallen i kroppen ja över huvudtaget!

Tolga och svärföräldrarna var och tittade på ett hus idag.
men verkar väl inte allt för lovande.
vill verkligen ha ett hus NU!!!
är så trött på denna lägenheten.
den är fin på alla sätt och den ligger bra osv osv.
men känner att jag vill ha utrymme.
en STOR garderob.
och ett hopp om en bebis.

känner mig nästan lite skyldig när jag önskar mig en bebis,
men det gör jag verkligen.
kan nästan bli lite tårögd när jag tittar på andras små knoddar.
inte för att vi ens försökt skaffa barn.
det får helt enkelt vänta.

men jag drömmer en liten dröm ibland

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste berätta....hittat något hus ;)

finns så mycket hus till salu just nu...lycka till...

2009-02-24 @ 21:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin