bara en dag kvar!

Imorgon är det musikvideo inspelning! men jag jobbar som vanligt från 11 :) så börjar tidigt istället för att hinna fixa tjejen till videon :)
ska bli riktigt kul!

imorgon så händer det förhoppningsvis en annan mycket bra sak.
håll alla tummarna!
Jag hoppas verkligen det går vägen nu!
vi får se vi får se
tycker man aldrig får riktigt vad man önskar sig.
eller?

fy nu är jag otacksam!

är riktigt sugen på att dra ner till malmö snart. hälsa på i skolan igen plus att jag har ett presentkort på Scandic och Kramer i Malmö vore inte helt fel :P där var vi för nästan två år sedan och sov, jätte fina rum med stora badkar! :)

dagens smink kommer i nästa inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin