Jag har bestämt mig!

Jag har länge funderat på hur jag ska göra med bloggen.
Det har varit en sminkblogg nu ett ganska bra tag, inte mycket av JAG har hittat hit på ett tag.
Och jag måste säga att bloggen för mig blivit lite tråkig.
Klart det är kul att slänga upp en massa sminkbilder osv.
Men faktum är att jag är ju så mycket mer än smink och hår.

Jag är ju en person.
Och det känns som att jag pågrund av olika anledningar begränsat mig själv.
Jag har försökt skriva dagbok, ni vet en vanlig dagbok i papper.
Men det funkar inte riktigt.
Känner att jag inte orkar dra upp den där boken.
Att orden flödar friare när jag får skriva med tangenter.

Så därför har jag bestämt mig att jag ska föra in mig själv igen.
Ge er lite mer av mig och mina tankar, jag tar helt enkelt komandot över bloggen.
Även om jag vet att det finns vissa som tycker att man ska hålla sig till ett ämne.
Men vet ni vad, detta är en Jag blogg. jag kommer slänga upp lika mycket sminkbilder varje dag.
Men jag kommer oxå skriva betydligt mer igen!

Just nu håller jag på och organiserar min garderob igen.
Jag blir så trött på att inte få plats med något och kan lova er att jag längtar så oerhört mycket tills huset är någorlunda färdigt och vi kan flytta.
blir dock inte förrens tidigast Februari som det ser ut just nu, och då kommer vi nog få jobba en hel del med övervåningen och bo i den renoveringen, dock är övervåningen betydligt mindre och består endast av tre rum så det borde gå snabbare.

Har även bestämt mig för att ta det lite lugnt med smink inköpen, jag har så mycket smink nu att jag till och med börjar ge bort en del för det ligger oanvänt och blir med all säkerhet gammalt.
Så ni får stå ut med variation på sminkningarna men kanske att samma skuggor dyker upp oftare. dock skulle jag gissa på att jag i dagsläget har runt hundra skuggor om inte mer, eller jo det är mer så därför tvivlar jag på att ni kommer tröttna.

Lyckades precis radera hela inlägget men hittade en knapp som tog tillbaka allt, TACK GUD!

Nu ska jag fortsätta organisera, hoppas ni gillar mitt beslut om att skriva mer.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Att inte bara rikta in sig på en kategori tror jag bara är bra, man tröttnar inte lika lätt och variationen kan bli så mycket större.

2009-12-12 @ 23:21:09
Postat av: Makeuponista

Jag tycker att det bli jättebra, tycker det är kul att läsa lite om personen i bloggen också =)

2009-12-13 @ 09:53:11
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Stephy

Svar: Carolina! Jag håller med dig absolut! därför tog jag beslutet att sluta begränsa mig själv!



Makeuponista! tack vad bra att du tycker det! :)

2009-12-13 @ 14:54:50
URL: http://stylebystephy.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag gillar =)

2009-12-13 @ 21:07:07
Postat av: Emma P

det blir säkert bra Stephy! Kan absolut vara kul att läsa mer personligt. Jag läser det gärna, men kanske inte kommenterar alltid, är så mkt lättare att veta vad man ska säga om en sminkning:)

2009-12-13 @ 21:47:25
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Stephy

Svar: Elina! Vad bra! :DD



Emma P! härligt att höra vännen! nej klart man inte behöver kommentera det är bara det att jag känt att jag inte kunnat skriva för att det typ skulle vara bara en sminkblogg, men från början var det en Jag blogg, så jag tar tillbaka det gamla lite :P

2009-12-13 @ 22:40:43
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin