Googlade mig själv

Ibland blir man ju lite fundersam,
Provade att googla mitt eget namn eller ja Stephy och sen Karlshamn, och då det upp en hel del om mig, mina sidor osv, och då råkade jag halka in på BLT där som skrivit ett repotage om Jennifer Håkansson som är en sjukt duktig makeup artist här i Karlshamn, jag har aldrig haft NÅGOT emot henne
och som ni alla vet så kallar jag mig själv ABSOLUT inte makeup artist, om någon frågar om min utbildning så svarar jag ALLTID självlärd, jag har alltså INGEN utbildning, det betyder inte att jag inte kan sminka bal, brud och annat.
Jag gör gärna det och tycker det är super kul.

Men åter till saken.
Anledningen till att mitt namn kommer upp i samband med denna artikeln är alltså en tjej som kommenterat, här får ni kommentaren som jag printscreenade ur artikeln:


Och då undrar jag ju lite spontant sådär, vem är denna människan? Frida som hon kallar sig?
Jag har aldrig utgett mig för att vara makeupartist, och varför varför varför skriver hon att jag är opålitlig?
Denna tjej verkar ju uppenbarligen ha något starkt emot mig, känns väldigt tråkigt.
Och det låter även som att Jennifer Håkansson delar denna känslan gentemot mig, jag har träffat Jennifer 1 gång, och hört en hel del om henne. Jag har aldrig sagt något om henne eller varit otrevlig på något sätt.
Så tycker detta är lite oförtjänt.

Men men alltid kul att se vad som koller upp i samband med en googling, man hittar mer än vad man tror!

Här är en printscreen på artikeln, vill du läsa artikeln och kommentaren klicka HÄR


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har aldrig hört talas om Jennifer Håkansson hon är säkert jätteduktig men jag förstår inte varför man skulle skriva en sådan kommentar? Precis som om det är någon tävling i vem som är bäst? Så himla dålig stil!Ditt huvudsakliga yrke är ju frisör och att du är så pass duktig att du kan erbjuda makeup också är ju någonting man borde stötta!! Så himla typiskt och tråkigt att tjejer aldrig kan unna varandra lite framgång! Jag tycker absolut inte att du ska behöva understryka att du inte är utbildad etc du är ju det du är och det är bara att vara stolt!

2009-12-14 @ 20:31:33
Postat av: Elina

Men hallå??!!

2009-12-14 @ 22:52:42
URL: http://elinam.blogg.se/
Postat av: Emma P

Skitkonstigt verkligen, Frida, den första alltså, har nog inte alla hästar hemma...

2009-12-15 @ 19:11:26
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Stephy

Svar: Emma P! Nej denna tjejen som hade kommenterat artikeln verkar absolut inte ha alla hästar hemma, helt onödig kommentar! men men folk är såna, älskar att trycka ner andra!

2009-12-15 @ 23:12:33
URL: http://stylebystephy.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Stephy jag ska säga dig en sak. jag har haft med båda er att göra. Du har förlängt håret på mig och är helt sjukt duktig. och jag har sett dina makeup bilder och du är grym även på smink och tro mig. jag är ju själv färdigutbildad makeupartist snart. Jag har även haft Jennifer Håkansson som lärare på skolan, dock inte i make up utan i försäljning och service. :/ Och kan bara säga herregud. Du slår henne med häst längder när det gäller människobemötande och den där biten. Hon betede ju sig inte allt för bra mot oss :( Tyvärr. har ju dock inte sett jennifer sminka så hon är säker duktig men jag säger det Stephy. Du är grym och skulle de varit en tävling skulle du vunnit. men det är som sagt tråkigt att det ska va någon jävla tävling hela tiden. Och den där Frida skulle jag gärna vilja prata med :P Stephy du är bäst!

2009-12-21 @ 00:21:25
URL: http://bellanbejbi.blogg.se/
Postat av: Stephy

Svar: Gabriella!

Tack så jätte mycket Gabriella! du är alldeles för gullig och jag blir otroligt glad när du säger så!

Tack tack tack!

2009-12-21 @ 18:24:00
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin