Vad har hänt med mig?

Helt plötsligt känner jag mig som en riktig läppstiftoman!
haha seriöst!
jag brukar inte ens gillar läppstift, men nu känner jag cravings!

Speciellt efter den underbara kollektionen från MAC som heter Eurisocrats II åååååh den gör mig lycklig!
Jag vill ha: Cockney, Costa chick, London Life, Naked Paris och Patisserie. dock ligger Cockney högst upp på listan  
Får nog sätta min vän Sanna på att langa lite godsaker till mig igen ;)
Bjooti har lagt upp bilder där man kan se alla fina nyanser!

Bara två veckor kvar tills jag fyller år, ska nog ta och önska mig presentkort hos MAC så jag kan shoppa loss med gott samvete

Önskar mig även (mest av allt) En Samsung ultra touch


Hängare från Åhlens som jag kan ha till att hänga upp skärp, väskor m.m! tycker dom är lovely!
Kostar endast 49 kr/st och med några såna kunde jag organisera min garderob så mycket bättre!


Byrå från Ikea som jag kan organsiera allt mitt smink i och sminka mig på samma ställe! yum!
dock får nog byrån vänta tills vi köpt ett hus :P


Hmm... sen är det nog inget speciellt mer, shit jag är dyr i drift ändå!

Kommentarer
Postat av: SaintBella

Aah, Hemnesbyrån är så snygg så jag nästan sålt en njure för den! Synd bara den inte finns utan de två nedersta lådotna, hade varit perfekt så man hade kunnat sitta där också.

2009-08-31 @ 22:08:28
URL: http://saintbellabeauty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin