Suck!

Jag borde varit duktig och tagit en sväng på stan
sminkat mig och gjort mig i ordning och känt mig som en ren fin människa
istället sitter jag här i mjukisar och håret på ända
pillar på en finne på hakan, totalt osminkad och har ingen ork

Vi firar ju fem år idag, Tolga är iväg och hjälper en polare med huset.
Han kommer inte förrens halv elva.
så jag borde gått in till stan och köpt honom en present. gjort lite fint här hemma.
men har ingen ork.

ska nog försöka städa i alla fall, sortera garderoben IGEN! så att jag får in åtminstone två tredje delar av alla ina kläder.
suck.
jag måste sluta shoppa :(

Så idag blir det inget roligt smink tyvärr, men ni är väl mer än vana att min blogg dör på helgerna?
haha

ha det gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken cool bild du har i din header. roliga lösögonfransar! ♥

Fin blogg du har

2009-08-29 @ 17:17:22
URL: http://pimmi.blogg.se/
Postat av: Stephy

Svar : Pimmi! tack så mycket!

2009-08-29 @ 22:02:44
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin