Frisyr bilder

När jag satt och rotade fram lite sminkbilder hittade jag lite uppsättning osv som jag gjorde när jag gick i frisörskolan! Jag hade inte börjat blogga då så ni bör inte ha sett dom innan!
Slänger upp lite bilder så ni får se :)
Kan alltid vara kul med lite inspiration!

En av mina första kunder i skolan som jag färgade utväxten på och klippte.
tycker hennes hår blev sjukt fint!


Första uppsättningen jag gjorde till vårt första prov. hade gått i skolan 10 veckor då!
Jisses jag flätade i allt jag gjorde :P

Bakifrån tycker jag personligen att den är riktigt snygg! Framför allt efttersom jag inte har något stödhår i utan har bara touperat och renkammat tills jag fått denna formen!


En gräääääslig bild på mig när jag står och stylar inne på Vero Moda på en av deras klubbkvällar!
Något som förhoppningsvis kommer ske igen snart! :)


haha jag fick spel och gjorde en tuppkam på Hanna! sprayade med blått och tror till och med hon gick genom Malmö med detta håret sen ;)


En cool frilla som jag gjorde till ett prov, tror det var tredje provet eller något sådant!
hade verkigen en guld modell som jag fick göra vad som med!
Jisses vad jag saknar att få vara SÅ kreativ, det är man inte nu kan jag säga!


Fram ifrån!


Denna bilden har ni med all säkerhet sett, jag ÄLSKAR denna uppsättningen! Den tog mig tjugo minuter att göra men är ändå så otroligt fin, trots att den är så enkel!
Denna gjorde jag till mitt fjärde och sista prov innan examen!





En super gammal bild på mig med löshår, kanske borde skaffa långt hår igen? ;)

Kommentarer
Postat av: JENNY

snyggt!

2009-08-30 @ 09:05:01
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Stephy

Svar: tack Jenny!

2009-08-30 @ 10:27:44
URL: http://stylebystephy.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja =)

2009-08-30 @ 19:06:24
URL: http://elinam.blogg.se/
Postat av: Emma P

Men åh, jag tycker att frisyren där du har flätat är jättefin, det är väl inget fel på den? Är ju inne med flätor nu också. Du har gjort riktigt många fina frisyrer faktiskt, så kul att se!

2009-08-31 @ 00:20:43
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Stephy

Svar: Emma P! haha nej det är mest för att jag älskar ju att fläta så allt jag gjorde innehöll flätor, nu blir det dock inte lika ofta ;) lärarna skällde på mig dom tyckte inte jag skulle göra saker jag redan kunde hela tiden!

tack babe!

2009-08-31 @ 00:25:58
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin