Visning med Johan Bergelin!

Okej, har varit på många visningar nu.
men fan detta var helt klart den bästa någonsin!
Johan är en störtskön lirare som har jobbat med exempelvis Sahara Hotnights och super modellen Agyness Deyn, och det han verkligen lyckades med var att PUMPA in inspiration och glädje i mig ikväll!
jag gick hem som på små moln!
Visningen vad visserligen ganska dyr, men för första gången så tycker jag att det var värt varenda krona plus mer!

snygga frisyrer, en hel del prat och en härlig anda gjorde kvällen extremt minnesvärd! Att Johan dessutom gav alla varsin goodie bag med fyra av hans produkter GRATIS innan vi gick hem gjorde det hela ännu bättre!

produkterna verkar sjukt intressanta och den coolaste av dom alla var Untidy som beskrevs som ett sand vax!
ska göra så att håret expanderar och blir tjockare, och när han visade i modellernas hår så var det som att se hår växa fram framför ögonen!
så jag är extra glad att denna godbiten följde med mig hem ikväll! imorgon blir det att testa sand vaxet! :D eller tja om inte annat kanske lockvaxet, jag är inne på lockar nu :P men vi får se vad morgondagen för med sig.

jag är helt galet slut, åt super sent idag då jag kom hem klockan 22.00 från visningen, blev bjudna på en liten picknick påse med mineralvatten, juice, macka, kex och choklad!

kolla in bilderna nu folket så säger jag godnatt!!!



sedan att alla hårmodeller var modeller från Sweden Modells (tror jag) var ju inte heller helt fel! :)
denna killen blev av med en hel del hår! blev riktigt tufft!

    

Denna tjejen var inte ens särskillt lockig, men johans produkter fick fram alla dessa lockarna! helt sjukt! Amae heter märket!
  
denna tjejen såg ut som en liten pixie tyckte jag :D
       denna frisyren gick att variera en hel del, det är inte samma tjej
 Johan framför sitt konstverk! måste tillfägga att denna mannen även är fotograf och konstnär! hur coolt som helst!

Kommentarer
Postat av: Emma P

Ser superkul ut! vad roligt att det var inspirerade och prisvärt! Och det vore jättekul att få se bilder på frisyrer du gjort, glömde säga det innan. Och testa sandvaxet vet jag, det låter sjukt spännande, vill gärna veta om det funkar...

2009-04-29 @ 18:44:27
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Stephy

Svar: Emma P! Ja jag måste bli bättre på att fota mina frisyrer! :D

2009-04-29 @ 19:26:44
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin