sssssöööndag!

jag som älskar mina söndagar!
Glider runt i mjukisar, osminkad och håret står åt alla håll!
och jag bara njuter av min ledighet, imorgon är det jobb igen som vanligt, men om man tänker på att jag har världens bästa jobb som jag har slitit så hårt för att komma dit jag är idag så är det faktiskt inte så farligt :)

Funderar starkt på att slänga på Twilight igen, men det är så fint väder så det känns ganska dumt faktiskt, så blir nog balkongen med någon av böckerna istället. ja jag är knäpp har läst vardera bok fyra gånger. haha får inte nog!
ska nog börja om från början igen :P

Min syster håller på att bygga en hemsida till salongen och den är färdig på tisdag cirka! så snart kommer den upp med :)

neeeh nu är det för fint väder för att sitta inne!
 
see ya!

ps hur mycket längtar vi inte efter New Moon?? :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja, jag längtar iaf =) Men ligger kanske lite lite i lä om man jämför med dig o Tess ;)

2009-04-26 @ 19:29:31
URL: http://elinam.blogg.se/
Postat av: Tezz

Jag längtar sjuuukt mycket!! Jag är lite osäker på om jag ska läsa böckerna eller inte. Vill jag veta vad som händer innan filmen kommer?

2009-04-26 @ 22:10:05
URL: http://tezzizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin