påbörjan till förkylning!

fan med
tolga snorade som få igår
jag ville ha kärlek men gick inte så bra eftersom att pojken knappt kunde andas.
idag är det jag som har ont i halsen, trött, huvudvärk och allmänt grinig.
hade velat ha helg nu,
så jag fick sova ut med gott samvete.
men neeeeeeeej
har fullt upp på jobbet imorgon, massor som ska hinnas!
så jag får sova när jag kommer hem.

Tänker vägra bli sjuk. orkar inte bli sjuk :( men men ibland vill kroppen mer än en själv.

vi ligger i budgivning om ett hus nu.
det ser dock inte så ljust ut.
huset är helt fantastiskt, men vår begränsade budget sätter lite käppar i hjulet.
så vi lägger in sista stöten imorgon, den är det över för vår del!
så som jag så ofta ber er, håll alla jävla tummarna!!!


Grattis till min älskade vän Elina som tog ett steg närmare 25 och fyllde 24 igår! Du börjar bli gammal nu darlo ;) 

Och måste tillägga att jag är sjukt stolt över min soulmate Tess som fick jobb idag!!! con fucking gratulations!
Är dock liiiiite ego och blir lite ledsen över att inte se henne så ofta nu.
behöver min dagliga injektion av Tess! haha

sov gott suckers och håll tummarna för att jag är frisk imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Elina

Fortfarande närmre 20 än 30 =P

Hoppas allt går vägen denna gången, hoppas!!! <3

2009-04-02 @ 06:56:10
URL: http://elinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin