ibland

Ibland så rasar min värld lite
och jag vet att ingen annan kan förstå.
jag är lite knäpp ibland
och igår var inget undantag.
Bölade som en dåre.
kändes riktigt som hjärtat gick sönder och jag kunde inte förstå varför.
Allt kändes helt plötsligt  väldigt väldigt omöjligt och så jävla uppgivet.

jag vet ju vad som triggade det.
jag hatar att känna mig hjälplös och utelämnad till någon annans beslut
och speciellt när dom går emot min vilja.
men nu är det som det är.

jag känner mig fortfarande tom idag.
men ändå fylld med så många känslor
arg, ledsen, besviken.

jag är en jävla dramaqueen, jag reagerar inte halvdant.
jag exploderar.
och nu känner jag mig bara så oändligt trött.

det är som jag gråtit alla tårar jag hållt in så länge.
dom riktiga tårarna som skakar hela kroppen och gör att man får svårt att andas.
dom rev sönder mig igår.
och dom river i mig idag.

folk säger alltid att jag är stark.
och då undrar jag vilken del av mig dom känner.
för jag är inte stark.
innerst inne så är jag som en liten flicka.
osäker och ledsen.


så idag hörde jag plötsligt en låt som fick mig att tänka på 17 år och känslosam.
denna mannen är makalös.
och denna låten var så otroligt mycket då. och är nu med.
känslor
denna låten får mig att vilja gråta.



Kommentarer
Postat av: tess

"det ordnar sej, det gör dte alltid, jo det löser sej..så brukar allt bli..det kommer fixa sej till slut.." :)

2009-04-08 @ 06:35:24
URL: http://dunetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin