Hjälp! vad har jag tagit på mig?

Har provsminkat tre balsminkningar till på mig själv ikväll.
vilket blir fem sminkningar på en dag.
min hud är helt rödflammig och äcklig efter en jävla massa skrubbande.
och nu har jag smink på ena ögat.
vill nästan gråta.
smink är sjukt kul.
men ´måste få lite respons.
sitter med ett dokument och skriver upp alla sminkningar och uppsättningar.
eftersom jag har så sjukt mkt smink så pallar jag inte släpa med mig allt.
därför försöker jag få tjejjerna att säga vad dom vill ha innan.

jag har 10 baltjejer.
JESUS!
till och med jag får lack of inspiration när alla tjejerna vill ha silver. hur fan kommer man på 10 olika sminkningar med samma skuggor? haha.
dom får gå med samma allihopa.
som tur är ska dom inte på samma bal, det är ju olika datum.
men men, har fått tre bekräftade sminkningar. och hoppas få tre till imorgon bitti :)

neeeeh jag behöver en fylla i helgen.
Tess kom och korka upp!

Kommentarer
Postat av: tess

jag jobbar på det..kan känna att de är liiite trögt då jag är fryktansvärt trött och pittögd just nu.

2009-04-24 @ 06:45:49
URL: http://dunetess.blogg.se/
Postat av: Emma P

Usch, stackars din hud! jag förstår den, men hud lider efter två sminkningar per dag...



Haha, ja men sminka dem lika då! det skiter de alla gånger i, alla har ju inte samma syn som vi på smink;)Silver är ju snyggt, men ska de bara ha silverskuggor? Lite svärta eller färg är ju läckert...

2009-04-24 @ 10:39:14
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Stephy

SVAR: emma p! ja alla vill ha silver och grått! jag vill få dom till mer färg. men nu orkar jag inte truga dom mer, så dom får välja själva

2009-04-24 @ 18:05:30
URL: http://stylebystephy.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Men sådär är det när man ska sminka folk, de TROR att de vill ha det och det, men det går ju alltid att övertyga dem om att något annat ser bättre ut. Matcha med klänningen, köra någon kontrast mot klänningen! Jag klurar också på mina baltjejer, en är klar i alla fall hoppas jag!

2009-04-29 @ 00:35:36
URL: http://wsamurai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin