Fire and Ice

 
Fire and Ice
 
 
 Some say the world will end in fire,
Some say in ice.
From what I've tasted of desire
I hold with those who favor fire.
But if it had to perish twice,
I think I know enough of hate
To say that for destruction ice
Is also great
And would suffice.

Robert Frost
 Har tänkt på den dikten ett tag,
och då blev det vitt, gult och orange, fire and ice :) eller tja tvärtom egentligen men men :P

Idag har jag använt
MAC shadestick beig-ing, Orange samt pennan black funk.
den vita är Whinter again från fyrinnae och den gula är Ra från MUS






Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är ju helt sjuuuukt duktig!

Kan du inte göra sånna steg för steg bilder eller filma när du sminkar? Hade varit skoj, så en annan oxå kan göra sig så fin =)

2009-04-08 @ 09:49:26
URL: http://sandiia.blogg.se/
Postat av: Linda H - En make up artist

najs! Gjorde faktikst en sminkning med de precis de färgerna igårkväll för lite inspiration sådär =)

Det är så himla snyggt att blanda in vitt i maker!

2009-04-08 @ 10:46:14
URL: http://micromiss.blogg.se/
Postat av: Stephy

svar:

Sandra: hehe jo någon gång ska jag nog orka mig på det :p när jag har tråkigt eller kanske när jag sminkar en polare eller så! tar ju lite tid :P



Linda H: jag har haft vitt på hjärnan nu ett tag, och först tänkte jag bara vitt och orange, lite futurisktiskt, men sen blev det gult med, :)

vitt är kalas! :)

2009-04-08 @ 18:25:00
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin