blir man sentimental???

Svar ja!!! jag blir sentimental när jag sitter tre på natten och läser min fina Tess blogg.
Så lite kan göra så mycket! fast jag vet att det var en effort för dig darling att öppna dig! du är för söt!

Idag blev det Briggen med Cilia och Ida, jisses jag fastnade där i två och en halv timme innan jag var tvungen att gå och jobba igen, kul att se Cilia som jag så sällan ser!
Hon är min pärla!
Jennie och hennes syster Johanna kom efter en och en halv timme, medans cilia och ida drog vidare, så jag satt som sagt kvar en timme till och fikade.
märkte när jag kom hem att jag fått väldigt "fina" solmärken efter mina snören runt halsen! haha sjukt fult.

jag är ingen solare, inte så att jag trivs blek, men hatar ärligt talat att sola.
tycker lixom inte om känslan, jag blir bara rastlös.
det märks inte att jag är hälften latinamerikan, eftersom jag borde dyrka solen som mina förfäder gjorde.
men nej
jag trivs bäst i skuggan.

Jag undrar om det bara är jag som får lite ont i magen av tanken på sommar, missförstå mig rätt.
jag älskar när solen skiner osv.
men vafan.
är inte ett dugg sugen på att ta av mig och gå runt med linne och kjol.
har inte någon lust alls faktiskt. det känns ytterst jobbigt.
borde verkligen ta tag i mig själv för jag har bara mig själv att skylla.

Önskar att min mage kunde gå att byta ut.
för då hade jag lätt dragit med Tess på festival i sommar.
gått runt halv skitig och bakfull/full hela dagarna och bara lyssnat på bra musik.
fan det låter som livet.
men mitt liv är så mkt mer begränsat.
jag kan inte göra sånna saker utan att tänka efter ordentligt. Och ärligt talat pallar jag inte den psykiska stressen.
så det får bli att hoppa festivaler och allt för många utekvällar.
jag är fången i min kropp.

jisses jag blev helt allvarlig där, det ber jag om ursäkt för.
men ärligt talat det var länge sedan ni fick något mer utan mig än bara en massa smink,
finns ju lixom en person bakom den där masken.

just nu måste jag dock säga att jag mår ganska bra.
känner mig tillfreds och glad, kanske inte själaglad..
men det beror mest på att jag saknar Tess. jag vet jag låter som en patetisk idiot.
och en del skulle nog kunna tro att jag är lite kär i Tess med.
men det är sån jag är. när jag älskar någon så gör jag det helhjärtat, blir man min vän på riktigt. så är det för alltid.

på ett sätt känns det lite läskigt, det är första gången på fem år jag tillåtit mig själv att ha en nära tjejkompis som bor här i blekinge.
på ett sätt är det enklare att ha dom långt bort, för då vet jag att jag inte kan träffa dom när som.
men Tess ärligt talat! du är fan solen i mitt liv !
jag älskar att du är så galen i upptåg och gör alla galna grejer jag önskar jag kunde, och att du aldrig aldrig kollar snett på en hur mkt jag än headbangar och studdsar upp och ner och sjunger!
men det bästa är att du förstår mig, och accepterar mig.

så nu avslutar jag mitt kärleksbrev till dig min vän genom att säga

YOUR FUCKING FABOLOUS!

Kommentarer
Postat av: tess

aaw vad detta värmde att läsa hun. me love you.

2009-04-18 @ 20:57:36
URL: http://dunetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin