Äntligen fredag!

jag undrar om det finns en stopp knapp någon stans.
eller kanske bara en broms?
så man kunde stanna tiden lite
för den springer verkligen förbi,
redan april, snart maj, helt sjukt!

hinner inte ens reagera, känns som att tiden går snabbare ju äldre jag blir.
efter 19, så gick tiden hur snabbt som helst.
jobba, jobba, jobba, äta, sova ,
sen samma visa igen.

Jag är glad att jag har dig att spendera tiden med även om den går snabbt.
Jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka min prins!

Kommentarer
Postat av: tess

haha, vafan gjorde du när du var 19 egentligen? sova jobba o äta? haha sluuta. du skulle hängt me mej dååå. lite öl är. en spya där, en öl där, ett ligg där, en öl där, en spya där..lite hångel där. hahaha

2009-04-17 @ 22:15:07
URL: http://dunetess.blogg.se/
Postat av: stephy

hahaha!!

vi super väl en del nu med?

bara du som är tönt som skaffat jobb och bosatt dig för långt bort! :'(

2009-04-18 @ 02:58:30
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin