Måndag...

Tiden går så sjukt snabbt, när det väl blivit helg så är helgen över och måndagen tar över.
jag börjar visserligen sent idag vilket är sjukt skönt. men still. måndag!

Igår mådde jag inget vidare, har kommit på något dåligt med att bli äldre, man blir fan mer bakis! jag super ju aldrig numera, innan festade jag varje helg, nu pallar jag inte sånt längre.

men fy vad bakis jag var igår, tur att svärmor kom förbi med äppelkaka då kändes det hela lite bättre :)

Känner mig riktigt trött idag, ögonen bara rinner.  jag är på klaghumör märker jag :P borde inte klaga så mycket.

nej nu ska jag gå och äta gröt. uppdaterar senare om något intressant händer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin